Thursday, July 3, 2014

က်ေနာ့ရဲ့ Asus Fonepad K012, OS Version V4.3 ကို Root မေဖါင္နိုင္ေသာ Software မ်ား

ျပီးခဲ့တဲ့လက ဝယ္လိုက္တာပါ  Asus Fonepad K012, OS Version V4.3 ျဖစ္ပါတယ္



ဒီ FonePad ကို က်ေနာ္အေတာ္ေလး သေဘာေတြတယ္ ၾကိဳက္တယ္ဆိုပါေတာ့ ဒါေၾကာင့္ Asus ကထုပ္တဲ့ Zenfone 6 ကိုဝယ္ဘို ့အစီစဥ္ထပ္ဆြဲေနပါတယ္ ခက္တာက လက္ရွိ FonePad ကို
Root ေဖါက္လို ့မရျဖစ္ေနေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ေလး ၾကိဳးစားေနရတယ္ Software ေတြလဲ စံုေနျပီ ဒီေန ့ေမာင္ (စြယ္စံုက်မ္း) ဆိုက္ထဲဝင္ေမွ ြတာ Pro Myanmar Root , apk ကိုေတြ ့လို ့စမ္းလုပ္ၾကည့္တာ အဆင္မေျပဘူး။ ဒီလို အဆင္မေျပတဲ့အေၾကာင္းကို Post အျဖစ္တင္ေတာ့ ေမာင္ (စြယ္စံုက်မ္း) ကို အျပစ္တင္ မေကာင္းေျပာတာမဟုပ္ပါဘူး သူတို ့ ဆိုဒ္ေတြက က်ေနာ္ဆိုက္ထက္ သက္တန္းလည္းၾကာေနျပီး အေတာ္ေလး ၾကိဳးစားထားၾကတဲ့ လူ ေတြပါ ဒါေပမဲ့ ျမန္မာတို ့အတြက္ ဗဟုသုတ ဆိုတာနဲ ့အညီ မေအာင္ျမင္တာကို သိေစခ်င္ျပီး ေနာက္ထပ္ က်ေနာ္လို အခ်ိန္ မကုန္ရေအာင္ ဗဟုသုတေပးတာပါ။ 

 မေအာင္ျမင္ရတဲ့အေၾကာင္းက က်ေနာ္သံုးေနတဲ့ FonePad ကိုက Version ျမင့္ေနလို႔ျဖစ္နိဳင္ပါတယ္ OS V4.3 ျဖစ္တာခ်င္းတူေပမဲ့ က်ေနာ္ Asus FonePad ဟာ K012 ျဖစ္ေနလို ့ပါဘဲ ေနာက္တစ္ခုက MM Aio Font ဟာ Root မေဖါက္ဘဲသံုး လို ့မရတဲ့ အမ်ိဳးစားဆိုတာကို သိေစခ်င္ပါတယ္ ဒီ Font ဟာ Jelly Bean မွာေတာ့ Root ေဖါက္ကို ေဖါက္မွာ သံုး လို ့ရမွာျဖစ္ပါတယ္ သူ အေျပာအရ V4.3 အထက္ဆိုေတာ့ Kitkat မွာသံုးလို ့ရေကာင္းရမယ္ထင္ထင္ပါတယ္ က်ေနာ္ Kitkat မသံုးရေသားေတာ့ မေသခ်ာဘူးျဖစ္ေနတယ္ ဒါေပမဲ့ MM Aio Font ကနမူပံုေလး တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ Root ေဖါက္ရန္လိုေၾကာင္း သတိေပးစားတန္းေလး ပါထဲ့ေပးလိုက္ပါတယ္။  
ေအာက္ပါပံုက MM Aio Font မွာ Root ေဖါက္ရန္လိုေၾကာင္းျပသေပးထားတာပါ

က်ေနာ္ FonePad ကို ျပန္ေဆးရပါအုန္းမယ္ ဘာျဖစ္လို ့လဲ ဆိုေတာ့ Pro Myanmar Root နဲ ့ MM Aio Font တို ့ကိုျပန္ျပန္း Uninstall လုပ္ရအုန္းမွာမို ့ပါ က်ေနာ္ဆိုက္ကို လာလို ့ ဗဟုသုတ ရတယ္ဆို ပင္ပန္းရၾကိဳးနပ္ပါျပီ ။ အလားတူပါဘဲ က်ေနာ္ ဦးအာကာ ဆိုဒ္ထဲက နည္းအခ်ိဳ ့ကို သံုးၾကည့္ရမွာလည္း မေအာင္ျမင္ခဲ့ပါဘူး။ က်ေနာ္ V-Root ကိုသံုးျပီး Root ေဖါက္လို ့ေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ Android လုလင္ဆိုင္ကိုလဲ ေအာင္ျမင္အဆင္ေျပလို ့ ေျပ ေၾကာင္းေျပာျပခဲ့ဖူးပါတယ္  အရင္ကတင္ခဲ့တဲ့ V-Root အေၾကာင္းမွာျပန္ဖတ္ပါ က်ေနာ္ဆိုလိုတာက မေကာင္း ေျပာတာ မဟုပ္ေၾကာင္းနဲ ့ ေကာင္းတာ ကို ေကာင္းတယ္ ေအာင္ျမင္တယ္လို ့ ေျပာျပတာဟာ က်ေနာ့ ဗဟုသုတ ကို မွ်ေဝတာပါ။

No comments: