Friday, February 7, 2014

က်ေနာ္ အေတာ္ေလး စိတ္မေကာင္းပါ ဝက္ဆိုဒ္ ေရးျခင္းရပ္နားထား ရပါအုန္းမည္

မေလးရွားမွာ ေနထိုင္ျပီး ေရးေနတဲ့က်ေနာ္ ဆိုဒ္ေလးကို မျပဳျပင္နိဳင္သည္မွာၾကာပါျပီ ဘာ့ေၾကာင့္ျဖစ္ရသလဲ လို႔ေမးလာ ရင္ ေျပာျပခ်င္တာေတြအမ်ားၾကီးပါ က်ေနာ္ အင္တာနက္ဆိုင္ေတြကေနေရးေနရာမွ အခုကိုအိမ္မွကိုေရးေသာအခါ U Mobile ကိုအသံုးျပဳျပီးေရးခဲ့တာပါ U Mobile ကလိုင္းမေကာင္းလို႔ DiGi ကိုေျပာင္းသံုးေတာ့လည္း အဆင္မေျပပါ ေနာက္တစ္ခုက က်ေနာ္
စားဝတ္ေနေရးေၾကာင္း အလုပ္ဝင္သြားတာ လ နီးပါးျဖစ္ေနပါျပီ အလုပ္တစ္ဖက္နဲ႔ေရးရတာ အားမရပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခ်က္ က်ေနာ္ အိပ္အေျပာင္းလဲလုပ္စရာလည္း ရွိေနပါတယ္ ေငြေရးေၾကးေရးလဲ အဆင္မေျပပါဘူး ။ က်ေနာ္ ဆက္မေရးနိဳင္တဲ့ ကာလေတြ မွာ က်ေနာ္အထူး စတ္မေကာင္းတာ က ေတာ့ က်ေနာ္ HTML ကို အေျခခံ ဆင့္ကေန အထက္တန္း အလယ္တန္း အဆင့္ေတြထိေရးခ်င္တာ ကို မေရးနိဳင္တာပါ ဒါကလဲ အတိုင္းတာတစ္ခုထိပါ က်ေနာ္ မျဖစ္မေနေရး သြားမွာပါ ပညာ ေပးလွဴ ျခင္းျဖစ္ ပညာပါရမိ ရယူလိုတဲ့ အတြက္ ကို႔ထမင္းကို စားျပီး ဂ်ီးေတာ္ ႏြားေက်ာင္းေပးမွာပါ ဒါဟာလည္း ေစတနာသက္သက္ ပါ။ က်ေနာ္မသိတဲ့ ျမန္မာျပည္သူျပည္သား မ်ားကို က်ေနာ္နိဳင္တာ လုပ္ေပးသြားခ်င္တယ္ အဲဒါကလည္း သံသယာ အက်ိဴ းအတြက္ပါ။ သံသယာ အက်ိဴ းဆိုရာမွာလဲ ခ်မ္းသာ ဘို႔ အဟုပ္ပါဘူး ပညာဥာဏ္ အတြက္ ဒါနသာ ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္ကို အားကိုးျပီး ပညာရွာေနသူမ်ား ကို အေကာင္းဆံုး ၾကိဳဴ းစား ေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ သို႔ေသာ္ လည္း က်ေနာ္ အခုလိုအဆင္ မေျပတဲ့ကာလေလး မွာ ၾကိဳးစား နားလယ္ေပးၾကပါ။ ခုေရးလို႔ ရေနတာက က်ေနာ္ေနထိုင္ရာ အနီးပဝန္းက်င္က Wifi ေတြကေနယူျပီး ေရးတင္လိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္ မသိေအာင္ ယူသံုးေတာ့ ခိုးသလိုျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ အျမဲမသံုးပါဘူး မျဖစ္မေန ဒီ Post ေလးေရးခ်င္တာေၾကာင့္ပါ မိတ္ေဆြအေပါင္း နားလယ္ေက်နပ္ေပးနိဳင္ၾကမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ က်ေနာ့ဆိုက္ အတြက္ Admin မရွိေတာ့ တစ္ေယာက္ထဲၾကိဳးစား ေရးေနရတာပါ။ 
အားလံုးက်မ္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ

ျမန္မာတို႔အတြက္ ဗဟုသုတ စုစည္းသူ


No comments: