Sunday, March 15, 2015

Computer မ် ားကို Partition ခြဲနည္း ေပါင္းနည္းမ် ား

Disk Management Toolက်ေနာ္ Post သိပ္မတင္နိဳင္ဘူးျဖစ္ေနတယ္ မေလးရွားမွာ ေနျပီး ကြန္ပ်ဴ တာ နဲ ့ ဖုန္း နည္းပညာေတြကိုေလ့လာ ေနတာ ျပီးနိဳင္မယ္လဲမထင္ေတာ့ပါဘူး ေလာကမွာ သင္ယူစရာေတြဟာ မ် ားလြန္းလွပါတယ္။ က်ေနာ္ ေစတနာ ဝါသနာ ပါပါနဲ ့ ျပန္မရနိဳင္ေတာ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြကိုပါ အနစ္နာခံျပီး ဒီ ဝက္ဆိုက္ ကိုေထာင္ထားတာပါ က်ေနာ့ ဆိုဒ္ကိုဝင္ေရာက္ေလ့လာသူေတြ အက်ိဳ းရွိေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးနိဳင္တယ္ ဆိုရင္ ဒီ ေစတနာ ဝါသနာ အနစ္နာ ခံထားတာေလး ကိုရင္းျပီး ဆုေလးတစ္ခုေလာက္ ေတာင္းခ်င္တယ္ဗ် ာ 
ဆုဆိုတာ ေတာင္းယူျပိးရင္ ျပည့္ေအာင္ လုပ္ရတာလဲ သိပါတယ္ က်ေနာ္ေတာင္းခ်င္တဲ့ ဆုက ဒီဘဝမွစျပီး ဘဝ ဘဝ တိုင္း နိဗၺာန္ဝင္သည့္ ဘဝ တိုင္ေအာင္ စာတစ္ေၾကာင္း စာတစ္ပိုဒ္ စာတစ္ပုဒ္ မွ အစ က်မ္းၾကီၤး က်မ္းငယ္ အသြယ္သြယ္ ကို တစ္ခါဖတ္ရံုနဲ ့ ဘဝ တိုင္းေမ့မသြား ျဖစ္ရ ပါလို၏ လို ့
               စာလည္း ရွည္သြားျပီ ဒီေန ့က်ေနာ္တင္ျပခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးက ကြန္ပ်ဴ တာရဲ့ Hard Drive ေတြကို Partititon ခြဲနည္း ေပါင္းနည္းေလး ျဖစ္ပါတယ္ 

ဒီအေၾကာင္းကို ဒီေနရာမွာ သြားဖတ္ၾကပါ။ >> Read More

No comments: